Regulamin rezerwacji wizyt i wpłaty zadatku
- Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji wizyt i wpłaty zadatku w HairMed Sp. z o.o. zwanego dalej SkyClinic.
- Rezerwacja terminu wizyty może zostać dokonana:
a. osobiście
b. telefonicznie pod numerem telefonu +48 71 889 80 00
c. za pomocą aplikacji Messenger Facebook / Instagram
d. mailowo: biuro@SkyClinic.pl
e. online: SkyClinic.pl lub www.SkyClinicTranspalntacja.pl - Każdorazowo SkyClinic wymaga od Klienta wpłaty na wskazane konto bankowe zadatku w wysokości
do 150 zł w celu rezerwacji terminu wizyty z zakresu wszystkich świadczonych usług. Wpłacony zadatek traktowany jest zgodnie z Art.394.K.C. - Wpłacony zadatek odlicza się od kwoty należnej za wizytę, której dotyczy.
- Dowód wpłaty zadatku pozostaje do odbioru w siedzibie SkyClinic od kolejnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty poprzez system Moment Pay – płatności online.
- W przypadku braku wpłaty zadatku poprzez system Moment Pay – płatności online lub bezpośrednio
w SkyClinic termin nie zostanie zarezerwowany. Termin uznaje się za zarezerwowany w przypadku otrzymania potwierdzenia przelewu na określoną kwotę przez system Moment Pay – płatności online lub po dokonaniu płatności bezpośrednio w SkyClinic. - Klient ma 60 minut na dokonanie płatności z wykorzystaniem płatności systemu Moment Pay – płatność online, po tym czasie termin wizyty zostanie automatycznie anulowany.
- Dostępne formy płatności zadatku to:
a. Bezpośrednie w SkyClinic
i Gotówka
ii Karta płatnicza
iii System Moment Pay - płatność online
b. Online
i. System Moment Pay – płatność online - Zadatek nie jest zwracany i przepada w przypadku nieprzystąpienia przez Klienta do wizyty w umówionym terminie lub odwołania terminu na mniej niż 3 dni robocze przed planowanym terminem wizyty – w takim przypadku kolejne umówienie wizyty wiąże się z wniesieniem kolejnego zadatku.
- Ustalony termin wizyty strony mogą jednorazowo przełożyć bez konsekwencji jednak nie krócej niż na
3 dni robocze przed zabiegiem i na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Przeniesienie wizyty na minimum
3 dni robocze przed zarezerwowanym terminem nie wymaga wpłaty dodatkowego zadatku. Rezygnacja
z terminu wizyty na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem uprawnia do zwrotu zadatku na rzecz Klienta. - W przypadku, gdy Klient w dniu terminu wizyty pojawi się z przeciwwskazaniem do zabiegu, zadatek pozostaje po stronie SkyClinic, a Klient może jednorazowo przełożyć termin wizyty na okres nie dłuższy
niż 3 miesiące. - Na zarezerwowany termin wizyty należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. SkyClinic zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut. W tej sytuacji zadatek nie jest zwracany i przepada.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta i Pracownika, wizyta może się odbyć nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne jej etapy zostaną skrócone wedle uznania Pracownika. Za tak przeprowadzoną wizytę należy się cena w pełnej wysokości pomniejszona o zadatek.
- SkyClinic zastrzega sobie prawo do jednorazowej zmiany terminu wizyty na 3 dni robocze przed, bez zwrotu zadatku. SkyClinic jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin wizyty. Ponowna zmiana terminu wizyty przez SkyClinic uprawnia Klienta do uzyskania zwrotu zadatku.
- W przypadku nie przystąpienia Klienta do wizyty na podstawie decyzji Pracownika lub wykonania zabiegu
o wartości mniejszej niż kwota zadatku, Klient ma prawo do uzyskania zwrotu niewykorzystanej kwoty zadatku. - Zwrot zadatku następuje zawsze w formie w jakiej została dokonana pierwotnie płatność.
- Brak wpłaty zadatku a pojawienie się w klinice W sytuacji, gdy klient nie opłaci zadatku, a mimo to pojawi się w klinice w oczekiwaniu na wizytę, SkyClinic nie gwarantuje możliwości przyjęcia.
Brak wpłaty oznacza brak aktywnej rezerwacji w systemie. Gabinet i personel mogą być w tym czasie zaangażowani w obsługę innych pacjentów.
Aby uniknąć nieporozumień i dezorganizacji pracy zespołu, prosimy o terminowe opłacanie zadatków, które są warunkiem potwierdzenia wizyty.