Regulamin rezerwacji wizyt i wpłaty zadatku
- Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji wizyt i wpłaty zadatku w klinikach Skyclinic.
- Rezerwacja terminu wizyty może zostać dokonana:
a. osobiście
b. telefonicznie pod numerem telefonu +48 71 889 80 00
c. za pomocą aplikacji Messenger Facebook / Instagram
d. mailowo: biuro@SkyClinic.pl
e. online: SkyClinic.pl lub www.SkyClinicTranspalntacja.pl - Każdorazowo SkyClinic wymaga od Pacjenta wpłaty na wskazane konto bankowe zadatku w celu rezerwacji terminu wizyty z zakresu wszystkich świadczonych usług. Wpłacony zadatek traktowany jest zgodnie z Art.394.K.C.
Wysokości zadatków:
a) Konsultacje – całość kwoty, niezależnie od rodzaju konsultacji
b) Zabiegi kosmetologiczne i medycyny estetycznej- zaliczka minimum 200 PLN
c) Zabiegi ginekologiczne i chirurgiczne j – zaliczka wysokości 50%
d) Transplantacje włosów - zgodnie z zapisami umowy - Wpłacony zadatek zostaje zaliczony na poczet ceny za wizytę, której dotyczy.
- Dowód wpłaty zadatku pozostaje do odbioru w siedzibie SkyClinic od kolejnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty poprzez system Moment Pay – płatności online.
- W przypadku braku wpłaty zadatku poprzez system Moment Pay – płatności online lub bezpośrednio w SkyClinic termin nie zostanie zarezerwowany. Termin uznaje się za zarezerwowany w przypadku otrzymania potwierdzenia przelewu na określoną kwotę przez system Moment Pay – płatności online lub po dokonaniu płatności bezpośrednio w SkyClinic.
- Pacjent ma 48 godzin na dokonanie płatności z wykorzystaniem płatności systemu Moment Pay (2 godziny w przypadku rezerwacji wizyty z dnia na dzień) – płatność online, po tym czasie termin wizyty zostanie automatycznie anulowany.
- Dostępne formy płatności zadatku to:
a. Bezpośrednie w SkyClinic
i Gotówka
ii Karta płatnicza
iii System Moment Pay - płatność onlineb. Online
i. System Moment Pay – płatność online - Zadatek nie jest zwracany i przepada w przypadku nieprzystąpienia przez Pacjenta do wizyty w umówionym terminie lub odwołania terminu na mniej niż 3 dni robocze przed planowanym terminem wizyty – w takim przypadku kolejne umówienie wizyty wiąże się z wniesieniem kolejnego zadatku.
- Ustalony termin wizyty strony mogą jednorazowo przełożyć bez konsekwencji jednak nie krócej niż na 3 dni robocze przed zabiegiem i na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Przeniesienie wizyty na minimum 3 dni robocze przed zarezerwowanym terminem nie wymaga wpłaty dodatkowego zadatku. Rezygnacja
z terminu wizyty na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem uprawnia do zwrotu zadatku na rzecz Pacjenta. - W przypadku, gdy Klient w dniu terminu wizyty zgłosi się z przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu, wpłacony zadatek pozostaje po stronie SkyClinic. Klient ma jednak możliwość jednorazowego przełożenia terminu wizyty na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Jeżeli wykonanie zabiegu okaże się niemożliwe z przyczyn medycznych, niezależnych od Klienta, zadatek zostaje zwrócony, przy czym SkyClinic pobiera opłatę jedynie za konsultację lekarską.
- Na zarezerwowany termin wizyty należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. SkyClinic zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz Pacjenta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut. W tej sytuacji zadatek nie jest zwracany i przepada.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Pacjenta i Pracownika, wizyta może się odbyć nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne jej etapy zostaną skrócone wedle uznania Pracownika. Za tak przeprowadzoną wizytę należy się cena w pełnej wysokości pomniejszona o zadatek.
- SkyClinic zastrzega sobie prawo do jednorazowej zmiany terminu wizyty na 3 dni robocze przed, bez zwrotu zadatku. SkyClinic jednocześnie uzgodni z Pacjentem nowy termin wizyty. Ponowna zmiana terminu wizyty przez SkyClinic uprawnia Pacjenta do uzyskania zwrotu poniesionych kosztów.
- W przypadku nieprzystąpienia Pacjenta do wizyty na podstawie decyzji Pracownika lub wykonania zabiegu o wartości mniejszej niż kwota zadatku, Pacjent ma prawo do uzyskania zwrotu niewykorzystanej kwoty zadatku.
- Zwrot zadatku następuje zawsze w formie w jakiej została dokonana pierwotnie płatność.
- W sytuacji, gdy Pacjent nie opłaci zadatku, a mimo to pojawi się w klinice w oczekiwaniu na wizytę, SkyClinic nie gwarantuje możliwości przyjęcia. Brak wpłaty oznacza brak aktywnej rezerwacji w systemie. Gabinet i personel mogą być w tym czasie zaangażowani w obsługę innych pacjentów. Aby uniknąć nieporozumień i dezorganizacji pracy zespołu, prosimy o terminowe opłacanie zadatków, które są warunkiem potwierdzenia wizyty.
Regulamin korzystania z Karnetów promocyjnych SkyClinic
- Ogólne warunki używania Karnetów
- Karnety upoważniają do skorzystania z określonych usług, oferowanych przez Klinikę SkyClinic przy ul. Ołtaszyńskiej 71A, 53-034 Wrocław, zgodnie z przeznaczeniem konkretnego Karnetu. Każdy Karnet ma dokładnie określony zakres i rodzaj usługi.
- Zakup Karnetu odbywa się w Recepcji SkyClinic lub za pośrednictwem Kosmetologa Kliniki. Karnet nie może był opłacony voucherem ani bonem SkyClinic.
- Karnet można zacząć wykorzystać w SkyClinic Wrocław lub Warszawa niezależnie od miejsca zakupu.
- Karnet nie łączy się z innymi promocjami i rabatami SkyClinic.
2. Okres ważności
- Karnety są ważne przez 12 miesięcy od daty zakupu. W tym okresie należy wykorzystać wykupione zabiegi.
- Po upływie terminu ważności Karnetu, jego niewykorzystana wartość traci ważność.
3. Rezerwacja i anulacja wizyty
- W celu umówienia terminu wizyty, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem
71 889 80 00 (wizyta we Wrocławiu) lub 22 602 23 48 (wizyta w Warszawie).
- Przy rezerwacji wizyty, Klient powinien poinformować recepcję o zamiarze realizacji usługi za pomocą Karnetu.
- Jeżeli karnet jest wykorzystywany w miejscu innym niż został zakupiony należy poinformować o tym Recepcję na etapie umawiania wizyty.
- Rozpoczęcie zabiegów w jednej lokalizacji skutkuje możliwością wykorzystania całego Karnetu jedynie w danym miejscu.
- W przypadku braku anulacji umówionej wizyty na 24 godziny przed terminem, Karnet uznaje się za zrealizowany (wartość planowanej wizyty zostaje odjęta od wartości Karnetu).
- Anulację wizyty należy zgłosić telefonicznie pod numerem 71 889 80 00 (Wrocław), 22 602 23 48 (Warszawa) lub mailowo na adres biuro@skyclinic.pl
4. Warunki zwrotu i wymiany
- Karnety nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę ani na inny Karnet.
- Nie ma możliwości wydawania reszty w gotówce z Karnetów.
5. Realizacja usługi
- Informacje o Karnecie należy przekazać w Recepcji przed wykonaniem zabiegu.
- Można dopłacić do wizyty, jeśli wartość zabiegu przewyższa kwotę Karnetu.