Regulamin rezerwacji wizyt i wpłaty zadatku

 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji wizyt i wpłaty zadatku w klinikach Skyclinic. 
  2. Rezerwacja terminu wizyty może zostać dokonana:
    a. osobiście
    b. telefonicznie pod numerem telefonu +48 71 889 80 00
    c. za pomocą aplikacji Messenger Facebook / Instagram
    d. mailowo: biuro@SkyClinic.pl
    e. online: SkyClinic.pl lub www.SkyClinicTranspalntacja.pl
  3. Każdorazowo SkyClinic wymaga od Pacjenta wpłaty na wskazane konto bankowe zadatku w celu rezerwacji terminu wizyty z zakresu wszystkich świadczonych usług. Wpłacony zadatek traktowany jest zgodnie z Art.394.K.C. 
    Wysokości zadatków: 
    a) Konsultacje – całość kwoty, niezależnie od rodzaju konsultacji 
    b) Zabiegi kosmetologiczne i medycyny estetycznej- zaliczka minimum 200 PLN 
    c) Zabiegi ginekologiczne i chirurgiczne j – zaliczka wysokości 50%  
    d) Transplantacje włosów - zgodnie z zapisami umowy 
  4. Wpłacony zadatek zostaje zaliczony na poczet ceny za wizytę, której dotyczy. 
  5. Dowód wpłaty zadatku pozostaje do odbioru w siedzibie SkyClinic od kolejnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty poprzez system Moment Pay – płatności online. 
  6. W przypadku braku wpłaty zadatku poprzez system Moment Pay – płatności online lub bezpośrednio w SkyClinic termin nie zostanie zarezerwowany. Termin uznaje się za zarezerwowany w przypadku otrzymania potwierdzenia przelewu na określoną kwotę przez system Moment Pay – płatności online lub po dokonaniu płatności bezpośrednio w SkyClinic. 
  7. Pacjent ma 48 godzin na dokonanie płatności z wykorzystaniem płatności systemu Moment Pay (2 godziny w przypadku rezerwacji wizyty z dnia na dzień) – płatność online, po tym czasie termin wizyty zostanie automatycznie anulowany. 
  8. Dostępne formy płatności zadatku to:
    a. Bezpośrednie w SkyClinic
    i Gotówka
    ii Karta płatnicza
    iii System Moment Pay - płatność online

    b. Online
    i. System Moment Pay – płatność online

  9. Zadatek nie jest zwracany i przepada w przypadku nieprzystąpienia przez Pacjenta do wizyty w umówionym terminie lub odwołania terminu na mniej niż 3 dni robocze przed planowanym terminem wizyty – w takim przypadku kolejne umówienie wizyty wiąże się z wniesieniem kolejnego zadatku. 
  10. Ustalony termin wizyty strony mogą jednorazowo przełożyć bez konsekwencji jednak nie krócej niż na 3 dni robocze przed zabiegiem i na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Przeniesienie wizyty na minimum 3 dni robocze przed zarezerwowanym terminem nie wymaga wpłaty dodatkowego zadatku. Rezygnacja  
    z terminu wizyty na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem uprawnia do zwrotu zadatku na rzecz Pacjenta. 
  11. W przypadku, gdy Klient w dniu terminu wizyty zgłosi się z przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu, wpłacony zadatek pozostaje po stronie SkyClinic. Klient ma jednak możliwość jednorazowego przełożenia terminu wizyty na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Jeżeli wykonanie zabiegu okaże się niemożliwe z przyczyn medycznych, niezależnych od Klienta, zadatek zostaje zwrócony, przy czym SkyClinic pobiera opłatę jedynie za konsultację lekarską.
  12. Na zarezerwowany termin wizyty należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. SkyClinic zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz Pacjenta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut. W tej sytuacji zadatek nie jest zwracany i przepada. 
  13. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Pacjenta i Pracownika, wizyta może się odbyć nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne jej etapy zostaną skrócone wedle uznania Pracownika. Za tak przeprowadzoną wizytę należy się cena w pełnej wysokości pomniejszona o zadatek. 
  14. SkyClinic zastrzega sobie prawo do jednorazowej zmiany terminu wizyty na 3 dni robocze przed, bez zwrotu zadatku. SkyClinic jednocześnie uzgodni z Pacjentem nowy termin wizyty. Ponowna zmiana terminu wizyty przez SkyClinic uprawnia Pacjenta do uzyskania zwrotu poniesionych kosztów.
  15. W przypadku nieprzystąpienia Pacjenta do wizyty na podstawie decyzji Pracownika lub wykonania zabiegu o wartości mniejszej niż kwota zadatku, Pacjent ma prawo do uzyskania zwrotu niewykorzystanej kwoty zadatku. 
  16. Zwrot zadatku następuje zawsze w formie w jakiej została dokonana pierwotnie płatność. 
  17. W sytuacji, gdy Pacjent nie opłaci zadatku, a mimo to pojawi się w klinice w oczekiwaniu na wizytę, SkyClinic nie gwarantuje możliwości przyjęcia. Brak wpłaty oznacza brak aktywnej rezerwacji w systemie. Gabinet i personel mogą być w tym czasie zaangażowani w obsługę innych pacjentów. Aby uniknąć nieporozumień i dezorganizacji pracy zespołu, prosimy o terminowe opłacanie zadatków, które są warunkiem potwierdzenia wizyty. 

Regulamin korzystania z Karnetów promocyjnych SkyClinic 

  1. Ogólne warunki używania Karnetów 
  • Karnety upoważniają do skorzystania z określonych usług, oferowanych przez Klinikę SkyClinic przy ul. Ołtaszyńskiej 71A, 53-034 Wrocław, zgodnie z przeznaczeniem konkretnego Karnetu. Każdy Karnet ma dokładnie określony zakres i rodzaj usługi. 
  • Zakup Karnetu odbywa się w Recepcji SkyClinic lub za pośrednictwem Kosmetologa Kliniki. Karnet nie może był opłacony voucherem ani bonem SkyClinic. 
  • Karnet można zacząć wykorzystać w SkyClinic Wrocław lub Warszawa niezależnie od miejsca zakupu. 
  • Karnet nie łączy się z innymi promocjami i rabatami SkyClinic. 

 

2. Okres ważności 

  • Karnety są ważne przez 12 miesięcy od daty zakupu. W tym okresie należy wykorzystać wykupione zabiegi. 
  • Po upływie terminu ważności Karnetu, jego niewykorzystana wartość traci ważność. 

 

3. Rezerwacja i anulacja wizyty 

  • W celu umówienia terminu wizyty, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem  
    71 889 80 00 (wizyta we Wrocławiu) lub 22 602 23 48 (wizyta w Warszawie). 
  • Przy rezerwacji wizyty, Klient powinien poinformować recepcję o zamiarze realizacji usługi za pomocą Karnetu. 
  • Jeżeli karnet jest wykorzystywany w miejscu innym niż został zakupiony należy poinformować o tym Recepcję na etapie umawiania wizyty.  
  • Rozpoczęcie zabiegów w jednej lokalizacji skutkuje możliwością wykorzystania całego Karnetu jedynie w danym miejscu. 
  • W przypadku braku anulacji umówionej wizyty na 24 godziny przed terminem, Karnet uznaje się za zrealizowany (wartość planowanej wizyty zostaje odjęta od wartości Karnetu). 
  • Anulację wizyty należy zgłosić telefonicznie pod numerem 71 889 80 00 (Wrocław), 22 602 23 48 (Warszawa) lub mailowo na adres biuro@skyclinic.pl 

 

4. Warunki zwrotu i wymiany 

  • Karnety nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę ani na inny Karnet. 
  • Nie ma możliwości wydawania reszty w gotówce z Karnetów. 

 

5. Realizacja usługi 

  • Informacje o Karnecie należy przekazać w Recepcji przed wykonaniem zabiegu. 
  • Można dopłacić do wizyty, jeśli wartość zabiegu przewyższa kwotę Karnetu.